tisdag 28 juli 2015

Regnet det bara öste ner..!




Gud vad det regnade inatt. Jag vaknade av att det öste ner. Och då skojar jag inte när jag säger öste ner. Herre min skapare vilket skyfall. Det var som himlen öppnat sig. Jag hörde hur stora dropparna var. Det varade en stund, gick tillbaka för att sedan komma tillbaka med lika full kraft. Sedan har jag inte hört något. Ja, man undrar sa en flundra om gäddan är en fisk...

Förutom att jag vaknat flera gånger så har jag annars sovit bättre inatt. Skönt. Men tro inte att jag är piggare för det. Nej, nej det är jag inte. Men det rättar väl till sig.

Om drygt en timme är det dags för mig att köra till jobb. Meningen var att jag skulle träna idag men jag vet inte än om jag ska göra det. Jag har riktigt ont i mitt vänstra ben så jag får se lite senare hur jag gör. Jag tror jag tar med mig väskan fall i fall. Jag hade ändå inte tänkt träna förrän efter jobb så det är tid fortfarande.

Annat jag tänkt idag är annars bara samtal, dammsuga poolen mm. Så det blir en lugn dag.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar