torsdag 30 juli 2015

Oj vad man kan fynda!

Solen skiner och det är jätteskönt ute! Jippiii!!!
Ingen supervärmen men det går bra ändå. Det är nice ändå tycker jag.

En fantastiskt skön promenad med Zeth fick jag till för en stund sedan. Det var t.o.m så pass varmt att jag fick knäppa upp hoodisen.

Nu ska jag berätta..
På FB är jag medlem i några köp/sälj grupper. Igår gjorde jag ett litet fynd tycker jag.
Jag köpte ett par aldrig använda typ "regnskor". Jag vet att de har ett speciellt namn men vet inte vad.  Sådana har jag velat ha ett bra tag men inte köpt bl.a för jag tyckt de varit för dyra. Men dessa var inte så värst dyra tyckte jag. Jag betalde 20kr för dem. Och de är aldrig använda. Bra deal tycker jag hihi.





Träning står på schemat men jag får se hur det ser ut när jag slutar för just nu har jag ont i huvudet. Men det kan ändra sig så jag tar med min väska så ser vi.

Först och främst är det kaffe, blogga och läsa lite bloggar.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar