fredag 24 juli 2015

Ett tråkigt besked!

Inatt har jag sovit som en stock. Jag minns inte att jag vaknat en enda gång.  Men lika trött för det. Denna smärtan tar musten ur mig. Men, men.. Jag gör som snigeln, skyndar långsamt.

Solen skiner och det är härligt väder ute. Det är Fredag! Vad gör vi med denna dagen?

Jag jobbar kväll så jag har hela långa dagen framför mig. Jag ska med El's hjälp räfsa ihop skröffset från häckklippningen som ligger på småstenavdelningen vid tvättställningen och lägga det i säck. Om vi känner för det kör vi och slänger det på Miljöstationen senare. Men det får vi se. Vi kanske tar det en annan dag istället.
Vi ska även köra och handla mat till helgen för i eftermiddag kommer Em och M med barnen hit och de stannar över helgen. Mysigt!

Igår fick jag ett tråkigt besked (för mig tråkigt i alla fall) och det är att min läkare, Jenny har slutat på VC. Men gud så ledsen jag blev. Inte så jag började gråta men ledsen blev jag. Nu måste man "börja om" med en ny läkaren. Men det blir en nygammal läkare för jag har varit hos honom tidigare men det blir ju ändå så man måste börja om känns det som. Nåja inte så mycket jag kan göra åt det men ledsamt är det.


Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar