torsdag 25 juni 2015

Nämen..vad är det vi ser?!

          


SOOOLEN!!
Det är solen. Jag vaknade upp och tittade ut genom fönstret för att se vad det är för väder och där ser jag den..solen! Som en stor jädra lampa hihi. Så härligt att vakna upp och se solen skina direkt. Underbart.

Smärtan har lagt sig något i kroppen (peppar, peppar), däremot vaknade jag med huvudvärk men ingen dundrande så det är lugnt.

Efter jobb ska jag shapa och det ska bli så skönt. Lite massage på denna sargade kropp gör gott.
När jag är klar med det ska jag bara iväg och handla lite mat till imorgon kväll sedan hoppas jag att jag kan köra hem och sätta mig på altanen en stund. Det hade varit nice. Den som lever får se..

Ha det gott
Lene








1 kommentar:

  1. Tänk att en stjärna så långt borta kan göra sån otrolig skillnad på vårt välbefinnande:)!

    SvaraRadera