torsdag 18 juni 2015

Men vad f...?!

Dagen innan midsommarafton vaknar jag upp och konstaterar att det är muuuulet och regnet hänger i luften. Men vad f...!! Jaja, vad kan vi göra åt det? JO..vi kan NJUTA!! Typisk svensk midsommar. Det är väl underbart?!
Vi får hoppas att det rättar till sig imorgon, men enligt de som vet ska det inte göra det. Well, well..

Idag är det jubba som gäller först och främst. Jag ska hinna med och shapa också innan jag slutar och sedan ska jag iväg och klippa mig. Jodå, jag vet att det inte var länge sedan jag klippte mig men jag vill vara fin till midsommar och sedan går frissan på semester så det är bäst att göra det nu.
Senare i eftermiddag kör vi till Micke och Ninas stuga och firar midsommar med dem. El kommer att vara hemma och hålla fortet här.

Ska jag berätta en sak? Okej då..
Just nu sitter jag och skriver på vår nya, fina MacBook Air. Det var tvunget att köpa en ny dator nu, det gick inte längre. Den andra fungerar knappt. Det tar minst 20 minuter innan du ens kan börja skriva något och det funkar inte. Den gamla är en HP så nu ska jag bara lära mig allt på denna lilla älsklingen. För jag gillar den mer och mer.





En skön morgonpromenad med Zeth fick jag till i detta lite burriga väder. Men vet du..nu när jag tittar ut genom fönstret försöker faktiskt solen bryta igenom. Det e nice!!

Ha det gott
Lene





2 kommentarer:

  1. En Mac! Då ligger en helt ny värld öppen framför dig:)! (Jag håller hårt i min PC, fast maken jobbar med Mac!) Lycka till!
    Och vädret förvånar väl ingen? Vi borde vara vana...

    SvaraRadera
  2. Mac användare har jag varit så länge att jag ser ut som ett frågetecken de gånger jag hamnar framför en PC! Idag får man ha sol i sinnet för någon annan sol lär vi inte få se! Glad Midsommar till Dig och din flock!
    Kram och nospussar från oss

    SvaraRadera