tisdag 30 juni 2015

Kan det bli bättre?!

Sicket underbart väder det är!
Solen skiner och det är hur varmt som helst redan känns det som. Det blir en varm dag idag. I köksfönstret var det 31,3 grader när jag gick upp. Ja jag vet det är missvisande och det är direkt i solen på morgonen, men ändå!!! Jisses vad härligt!

Efter jobb ska jag och fika med min gamla vän Carina. Du kan tro vi ska sitta ute och fika. Jajamensan.
Annars har jag inte något bokat idag. Jag har sovit som en kratta inatt. Det känns som jag vaknat en miljon gånger. Ont...ont...ont och fortfarande ont..överallt. Vaknade med huvudvärk och det grusade mina planer på att köra tidigare till gymmet och träna innan jag började jobba. Det får bli en annan dag.

När jag kommer hem i eftermiddag ska jag gå rakt ut på altanen och sätta mig och inte lyfta rumpan därifrån.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar