söndag 28 juni 2015

Jasså?! Är det på det lilla viset!

Lite windy, solen är inte framme. Men de som vet har också sagt att det inte skulle vara soligt idag. Inte än..det får vi vänta med tills nästa vecka tydligen. DÅ ska solen komma.

Vi tänkte i vilket fall som fortsätta med vårt lilla projekt i trädgården. Eller ja, J fortsätter och jag står och tittar på hihi. Idag ska i alla fall det sista gräset ner i backen så det klarar sig.

Men det eviga problemet...vad ska vi äta till middag? Jag har sådan torka just nu när det gäller middag så det finns knappt. Har jättesvårt att komma på något och så även idag. Matlista ska vi inte snacka om. Den är i stort sett obefintlig just nu. Nej, jag måste ta mig i kragen och göra matlista igen. Punkta slutt som en vän till mig säger.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar