lördag 2 maj 2015

Vilken lördag!

Lördagen den 2 maj börjar med sooool och blåst..men det gör inget att det blåser, det är så fint väder ändå. Det är bara bra på sitt sätt att det blåser, för då torkar tvätten jag ska hänga ut snart så mycket fortare. Jodå, nu har jag börjat hänga ut tvätt. Det är nog tredje gången nu. Nice.

Senare i eftermiddag är det kusinträff i Osby, men jag ska tyvärr inte dit. Min smärta sätter stopp för detta då det blir för mycket för min kropp under en dag just nu. Vi firade mamma igår och det blir för bra att åka upp igen, inte kunna vila kroppen på hela dagen och sedan sitta i bilen 1,5 timme hem ikväll. Det funkar inte just nu. Tyvärr måste jag säga för det hade varit så kul att träffa alla. Det är många år sedan vi hade senaste kusinträffen så.. Men vi har sagt att det ska göras kontinuerligt fr.o.m nu så det förlitar jag mig på.

Vet du..idag är också dagen då väldigt många ska springa Toughest i Malmö. Det är en hinderbana på 8 km som man ska ta sig igenom. Jag beundrar alla som deltar. Några jag känner ska delta. Lycka till!!

J är på möte nere på scouterna just nu och jag tänkte först att jag skulle iväg och träna under tiden, men det blir nog tyvärr inte så. Huvudvärk sätter stopp för den planen. Eventuellt att jag sticker dit lite senare och kör cardio. Jag får se vad huvudet tycker. Annars är min plan att köra dit imorgon och dra av ett pass. Time will tell..

Ha det gott
Lene



Vackra lördag! Bilden uppe til hö är inte raps :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar