söndag 17 maj 2015

Söndag..17 maj!

Söndag och J kommer snart hem. Härligt!
Eventuellt att vi åker upp och hälsar på Em redan idag eftersom J kommer hem tidigare än först planerat. Vi får se..

När jag var ute på morgonrundan med Zeth såg man både ljusa och riktigt mörka moln på himlen, men inget regn kom. Det är alltid tacksamt när man är ute på promenad. Jag tror inte jag hann mer än in i huset så började det regna. Hihi ibland ska man ha tur. Men nu skiner solen för fullt. Vi får väl se vad det blir för väder idag. De som vet har sagt att det ska bli regn. 
Jag såg på Aftonbladet igår att på torsdag ska den "riktiga" värmen komma. Då ska det tydligen bli över 20 grader. Stämmer det är ingen gladare än jag. Då kan vi sitta mycket ute på altanen. Nu har bord och stolar också kommit fram så det blir kanon i så fall. 

Denna dag, den 17 maj, säger vi också grattis till alla norrmän!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar