fredag 15 maj 2015

Som vanligt!

Fredag och helt underbart väder. Kan man säga det för många gånger egentligen? Nej, inte om du frågar mig. När jag kom tillbaka från morgonrundan med Zeth var jag uppfylld av glädje och styrka. Det var superskönt väder att vara ute och gå i. Det är ju varmt ute. Tjoho!!

Som sagt, det är fredag idag och det är klämdag. Många är lediga, men inte denna kvinnan inte. För mig är det en helt vanlig fredag. Gymmet har öppet som vanligt så jag ska jobba. Men det gör inget för jag blir glad långt in i själen när jag tänker på att jag ska till jobb. Kan man ha det bättre? Tror inte det.

I detta nu sitter jag med min morgonkopp med snabbkaffe (magen har inte protesterat än så det känns bra) och ska bara blogga klart, läsa lite andra bloggar sedan ska jag faktiskt sätta mig på altanen och njuta av detta fina väder innan jag väcker El. Hon ska med mig på jobb idag för hon ska rolla.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar