torsdag 28 maj 2015

När blir det varmt?!

Godmorgon fina torsdag!  En ledig sådan dessutom.
Idag blir det inköp till ramen mannen ska bygga till poolen. Så för honom är det inte så mycket ledigt, men jag ska ta det lugnt. Jag följer med som bihang när vi ska på shoppingrunda. Det värker rejält i kroppen just nu och inget utsvävande för min del.

Häromdagen köpte vi en termometer till poolen och den visar just nu 14 grader..brrrrr. Det blir inget bad än för denna kvinnan.
Därför hade det varit lite önskvärt om solen hade visat sig, men tydligen ska den inte det på några dagar nu. Jaja, jag är lika glad för det.

Morgonpromis med Zeth är avklarad, kämpat på med datorn för att få denna sega sak att kicka igång. Haha ja jag vet..vi mååååste köpa en ny, men det får vänta för det finns inte finans för det just nu. Denna fungerar även om den är seg som sirap.

Min älskade dotter Em och hennes man  är i slutfasen att köpa hus. Wwwiiiii så glad jag är för deras skull. Allt ordnar sig gumman, visst gör det det?! Efter regn kommer sooool

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar