onsdag 27 maj 2015

Mitt i veckan..bara sådär!

Mitt i veckan och sista arbetsdagen för denna veckan. Resterande dagar ska J och jag vara lediga.
Jag kommer sakna mitt gym, men det ska ändå bli skönt att vara ledig med J. Och på fredag är El också ledig. Mysigt.

Frukosten ligger fint i magen. Det blev laktosfri grekisk yoghurt med delad nektarin, skivad banan och lite kanel. Gott!





Idag ska jag klippa mig. Välbehövligt känns det som. Håret växer som jag vet inte vad och det märks än mer när man har kort hår.
Jag har funderingar på att sticka inom och hämta mina solglasögon också, så det tror jag faktiskt att jag kommer göra. Inte för att jag kommer behöva använda dem idag verkar det som, men kanske imorgon hihi.
Solen skiner ju inte direkt. Det blåser en del, men det är inte kallt i alla fall, vilket är skönt. Men det ska väl inte vara kallt nu heller tycker jag. Hallå om några dagar går vi in i juni. Nu vill vi verkligen ha sommarvärme. Varmt och skönt tack!! Mycket sol..

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar