lördag 30 maj 2015

Men...va??!!

Jag vaknar tidigt upp till en grå, mulen, regnig och blåsig lördag. Skit också.
Jaja, vad ska vi göra åt det? Inte så mycket.

J tog Zeth på morgonrundan (han behövde nog lite luft hihi) och jag gick upp när han gått, för att sätta på lite kaffe.
Jaha sitter jag och tänker, då blir det inget med att fixa med fiberduken runt poolen idag när det regnar. Vad ska jag då göra innan jag kör och handlar?
Jag kör och tränar!!! För det behöver jag. Sannerligen behöver jag det. Det har bara blivit shape denna veckan, så det ska bli skönt att träna. Tyvärr kan jag inte duscha på gymmet då vår varmvattenberedare efter 15 år har lagt av, så jag får köra hem om och duscha innan jag kör och handlar. Lite onödigt kan tyckas då det blir att köra fram och tillbaka, men jag vill inte gå och handla när jag är så svettig. Så det får bli lite onödig körning idag faktiskt.

Ha det gott
Lene



Våra fina tomatplantor som planteras ut imorgon, söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar