torsdag 14 maj 2015

Ledig torsdag!

Det är torsdag, röd dag, Kristi Himmelfärdsdag och denna kvinnan är ledig. Nice!

J är ju inte hemma för han är på scoutläger hela helgen men El och jag ska nog kunna mysa vi också.
Jag gick upp tidigt imorse även om jag är ledig. Jag var uppe redan kl 6.00. I ett svagt ögonblick hade jag tidigare lovat  köra J till scoutlokalen i byn eftersom han inte ska ha bil i helgen. När jag kom hem gick jag en lång runda med Zeth. Det var superskönt väder. Stilla, blåste nästan ingenting men dock ingen sol.
När jag kom tillbaka fick jag ont i magen så jag gick faktiskt och lade mig en stund till. What the heck tänkte jag..jag är ju ledig.
När jag gick upp någon timme senare kändes det mycket bättre och nu har jag fått i mig lite frukost och en kopp kaffe (Nescafé blev det. Jag tror jag ska försöka ta det på morgonen istället. Mildare för magen) så nu känner jag mig på G.





Om en timme är det dags att köra till gymmet för idag ska det rollas (shape). Efter det får vi se vad dagen bjuder på. Den är helt oplanerad, så det står skrivet i stjärnorna. El och jag har pratat om att eventuellt köra till Emporia och strosa men det är helt upp till El. Hon sover fortfarande och kommer säkert inte gått upp ur sängen när jag är hemma igen.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar