tisdag 12 maj 2015

Fibromyalgidagen!

Det har gått i ett idag så jag har minsann helt glömt av att blogga. Jag tänkte göra det som vanligt imorse men då hann jag inte för El började 8.15 imorse så jag gick upp senare än jag brukar. Så tänkte jag blogga när jag jobbat men då tränade jag så då hlömde jag också av det.
Därför gör jag det nu. Nåja, bättre sent än aldrig som de vise säger. 

Det blir ett inlägg med hela dagens aktiviteter.
Från promenad med Zeth imorse 



Till träningen som är avklarad. Ett skönt pass med crosstrainer, situps, sidositups med pilatesboll, plankan, drag med gummiband, till avslut med min yoga. 
Så nu känns det toppen! 



Idag är det Fibromyalgidagen där man stöttar genom att ha något lila på sig. 
Jag är med..är du? 

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar