lördag 30 maj 2015

En fin kväll!

Svärmor och hennes mamma har gått hem. Vilken mysig kväll vi haft. Ätit gott, druckit gott i gott sällskap. Mysigt. 

Maten blev supergod. Långgrillad fransyska, ugnsrostade grönsaker med gräddädelost över, hemmagjord tzatziki och en god sallad till det. Och lite rött vin plus även mineralvatten. 
J hade verkligen lyckats med grillningen av köttet. Allt var jättegott. 





Till kaffet blev det en morotskaka ála Paleostyle. Från boken jag vann i utlottningen.  Supergod! Kanske om jag ska säga något som inte blev så jättelyckat var att kokosgräddblandningen inte stelnat ordentligt. Men jag försvarar mig med att det var första gången jag gjorde den. 

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Vad gott du lagat/bakat. Det är härligt med sådana träffar. Visst får du köpa en studentuggla av mig. Jag gjorde dem till marknaden som var igår. Jag har en grön och en med brun botten kvar . Och skulle du vilja ha en annan färg så fixar jag det. Jag tog 70 kr och det var ingen som protesterade igår. På coop kostar en liten studentnalle 69.95 och det var det som avgjorde mitt pris. Tala om om du vill ha en och i så fall vilken. Ha en fin söndag. Kram Eva

    SvaraRadera