måndag 25 maj 2015

Då tar vi nya tag!

Måndag...ny vecka..nya möjligheter...

Vad händer då? Hmm..jag har faktiskt inte så värst mycket planerat denna veckan, vilket känns rätt skönt ändå för min stackars kropp behöver vila mellan mina "måsten".
Molnen hopar sig på himlen och de som vet har sagt att det ska regna idag. Än så länge har det inte regnat och det är jag glad för. Ingen sol heller för den delen, men det kanske kommer.
Jag njuter i vilket fall som helst. Det är så enormt vackert i naturen nu och jag älskar när jag går förbi en syrénbuske och känner doften. Underbart!

Ikväll är det jobb som gäller, men inte förrän kl 18.00.  Det är kul att jobba på kvällen för då är det olika pass och mycket mer folk i rörelse på gymmet. Måndagar innebär spinning och efter det är det cirkelträning. Inte för mig åhnej, jag håller mig i receptionen. Hämtar vatten till dem när det tar slut gör jag, men det är vad jag sträcker mig till. Jag klarar inte sådana pass numera, tyvärr. Men så är det.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar