söndag 26 april 2015

Vad blir det för en dag?!

Denna söndag blandas både med en stor portion lathet/vila och en portion hålla igång lite grann. I eftermiddag ska jag på shape.
Nästa vecka har jag tänkt försöka få till två pass med träning och en del shape.Denna veckan hade jag bara ett pass med träning. Jag börjar sakta och bygger upp det istället för att köra på direkt. Det är bättre för lilla mig att göra så. Men idag är det shape!
Vad händer hos dig idag?

Tanken var att vi skulle klippa gräset, men det är så blött än så länge så det får vänta. Igår blev det inte gjort pga det var fuktigt i gräset hela dagen, därför lade vi över det på denna dagen. Vi får väl se om det blir gjort.

Det är ju även söndagen då det är dags för vår lilla fotoutmaning och den kommer i ett separat inlägg.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar