måndag 27 april 2015

Så var det då..!

...Mååååndag morgon...
Ny vecka, nya utmaningar och de utmaningarna antar vi med glädje eller hur?!
Som sagt, en ny spännande vecka står för dörren och jag längtar efter att få se vad den ger mig.

Måndag innebär att jag jobbar kväll så jag har hela långa dagen att göra vad jag vill. Nåja, jag ska göra något som inte är så kul men väldigt nödvändigt. Fixa med räkningarna..öörrrk. Inget kul men ett måste. Dock så tar det inte hela dagen som tur är.

Fr.o.m idag och tre veckor fram jobbar J skift igen. Han börjar med att denna veckan jobba förmiddag, alltså 6-14. Nästa vecka 14-22 och veckan därefter 6-14 igen. Men denna veckan är ju en kort vecka så det ska väl gå bra. Gå upp 5.15 på morgonen är inte min kära makes grej. Han är ingen morgonmänniska.

Idag gratulerar vi en av våra bästa vänner, Micke som fyller år. Hurra hurra hurra! Hoppas du får en fin dag min vän.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar