lördag 4 april 2015

Påskafton och underbart!

Japp, idag är det påskafton och Em med familj (alla fyra) kommer hit senare i eftermiddag. Men ingen påskmat här inte. Vi ska grilla ikväll. Namnam. Det ska bli så gott.
Det är en av bitarna vi köpte på Vismarlövsgården så det ska bli spännande att "se" hur det smakar. Rickard och Eva, som vi delade lådan med hade premiär på färsen i veckan och tyckte den var mager och god. De grillade även entrecote igår men där har jag inte fått någon recension än.

Det är helt underbart väder, solen skiner så mycket den kan från en blå himmel, det blåser inte någonting. Jag tror faktiskt att jag ska sätta mig på altanen senare när graderna kommit upp lite. Det har nämligen varit frostgrader inatt, så just nu är det lite kylslaget att sitta still.

Det blev ingen morgonrunda för mig för J tog Zeth på den så jag satte på kaffe. Det känns alltid lite konstigt när jag inte går ut med honom på morgonen. Men ibland är det rätt så skönt faktiskt.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar