söndag 5 april 2015

Jag blir snart tokig!

Jag vaknade med smärta i kroppen. Inget kul men inte mycket att göra. Nästa vecka börjar jag så nätt att träna igen och jag hoppas det gör nytta. Jo det vet jag att det gör. Det tar tid innan jag märker resultat bara. 

J tog Zeth på morgonrundan idag också. Det känns så konstigt när jag inte går ut med honom men ibland är det också lite skönt att slippa. 
På tal om Zeth så känns som jag nog snart blir heltokig på honom. Det verkar som en tik löper för han börjar gnälla hur tidigt som helst på morgonen och vill ut. Imorse började han vid 6.30 och samma igår. Vi som tänkte sova lite längre. Men det sket sig. 

Senare i eftermiddag ska vi hem till svärmor på ett sent kalas men först ska vi in till stan en liten runda. 

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar