måndag 20 april 2015

It's a beautiful day!

För tillfället fullständigt avskyr jag vår dator. Den är så seg och klyddar hela tiden. Ja jag vet att jag sagt vi måste köpa en ny dator snart och det måste vi också, men det är tyvärr ingen ekonomisk prioritet för tillfället. Det får vänta lite..

Måndag..ny vecka, absolut nya möjligheter och de ser vi med spänning fram emot.
Denna dagen börjar med huvudvärk. Igår var en riktigt bra dag med "normal" huvudvärk och lägre smärta i kroppen. Jag vet inte när jag hade lägre smärta i kroppen sist. Så skönt!
Men på kvällen slog huvudvärken till igen och hela natten har jag haft jäkligt ont i mina ben, ljumskar och huvudvärk. Men..nu tar vi oss an denna härliga vecka som enligt de som vet ska bjuda på bästa vädret.
Jag ska köra ett ärende vid lunch och sedan inväntar jag att jag ska jobba. J jobbar över idag, men middag ska ändå göras lite tidigare eftersom El ska iväg på introduktion på FitnessRoll 16.30 och då följer jag med för jag ska träna innan jobb. Så jäkla nice att träna igen. Som jag längtat.
Men, jag ska börja väldigt lugnt.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar