torsdag 2 april 2015

Hänger ni med?!

Skärtorsdag!
Ikväll bär det av till Blåkulla. Ni hänger väl med?!

Efter lite irritation på min dator (ja jag vet, man ska inte irritera sig på "döda" ting, men kan inte låta bli när det gäller denna förbenade datorn) så har jag äntligen kommit igång och bloggar.

Snart dags att bege mig till jobb efter jag kört inom till El och lämnat tabletter till henne.
Idag blir en bra dag känns det som. Solen skiner, det är superfint väder ute. Jaja, det blåser lite, men vad gör väl det när SOOOOOLEN skiner.
När J slutar vid 12.30 kommer han hem och vi packar väskan sedan ger vi oss av, nej inte till Blåkulla..det tar jag lite senare. Utan till mina älskade föräldrar. Vi ska äta deras goda lamm ikväll. Em med familj kommer också dit och det ska bli så himla kul att träffa dem alla.
Min syster och hennes töser kommer också dit. Vi ska hämta upp Livia och Claudia när vi kör.
En mysig kväll hoppas jag det blir.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar