fredag 17 april 2015

Fredag..fredag...WWWWIIII!

Solen skiner och det är hur skönt som helst ute (även om det är lite småkyligt i vinden). Det är fredag och helgen ligger orörd framför oss.
Morgonpromenaden med Zeth var välkomnande. Jag behövde få lite frisk luft i skallen. Huvudvärken är värre idag och det är inget kul alls, för jag har en del planerat denna dagen.

I helgen ska J på hajk med scouterna. De åker ikväll och kommer hem på söndag. Vilket betyder att El och jag är själv hemma. Om nu El kommer att vara hemma. Det är frågan det hihi.

El är ledig idag och ska iväg till frissan och fixa sin förlängning, färga håret och klippa sig. Och jag ska bara klippa mig. I eftermiddag är det jobb som gäller. Senare kommer J hem och då ska han packa och sedan köra.
Så har vi då det eviga dilemmat för mig för tillfället.. Vad ska vi ha till middag? Nåja, det får El vara med och bestämma, eftersom det bara är hon och jag ikväll.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar