söndag 12 april 2015

Fotoutmaning vänner emellan!

Söndag udda vecka vet vi vid det här laget vad det betyder.. Fotoutmaning vänner emellan.
Och temat denna veckan är "Att våga".

Vad innebär det?
Det är ju rätt så brett och stort område..att våga.
Det kan vara att våga ta steg utanför sina comfortzoner.
Det kan innebära att våga hoppa bungyjump, springa en mil, anmäla sig till en kurs man inte tycker att man egentligen passar att gå..what ever.

För mig definierar att våga just nu att kunna ta steget att "prova" något nytt och se hur det påverkar min smärta..och att fixa det. Som exempelvis att börja använda FitnessRoll och shpapa på jobb.
Det är något jag har varit skraj för om jag ska vara ärlig. Och då innebär ju det att man måste våga.
Våga kliva ur sin comfortzone.




Så för mig handlar det väldigt mycket om..än en gång...träning.
Ja jag vet, jag tjatar lite om det, men det är så jag är hihi

Ha det gott
Lene









3 kommentarer:

  1. Så sant - så fort man tar sig ur sin comfortzon är att våga. Inte alltid behagligt, men ibland nödvändigt. :-) Fin dag till dig!

    SvaraRadera
  2. Heja dig! Klart du ska våga. Fint inlägg inte alls tjatigt. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera