måndag 6 april 2015

En krispig och fin morgon!

Eftersom (som jag berättat tidigare) det är tikar som löper är ju Zeth helt balubas och imorse orkade jag inte lyssna på honom, så vid 7 var jag ute och gick morgonrundan med vår pipiga hund.
Det var riktigt härligt väder. Kallt, solen sken, helt vindstilla. Nice!
Solen skiner fortfarande men nu blåser det lite mer.

Jag kan tala om att jag faktiskt gick och lade mig igen efter jag varit ute med Zeth. Jag skulle sova lite längre. Dock blev det inte så mycket sömn. Smärta och att jag inte kunde somna gjorde att det bara blev lite slummer hit och dit. Men det gör inget. Det var skönt att ligga en stund till.

Jag hoppas vi kan sitta ute på altanen lite senare. Även om man får bylta på sig lite, är det så skönt att sitta där.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar