fredag 24 april 2015

Det blir en sådan dag idag!

Ikväll ska vi ha kalas för El så det blir en rätt så busy dag. Men El är ledig så jag får massor av hjälp från henne. Och J kommer förhoppningsvis hem tidigare idag så då hjälper han också till.
Det ska bli trevligt ikväll. Tyvärr kommer inte Em med familj vilket är jättesynd. Men vi träffar dem snart ändå. Dock hade det varit kul om dom kommit, men man kan inte alltid få som man vill..så är det.

Igår kom det ett litet paket (eller påse) levererat i postlådan och det var mina nya haremsbyxor jag beställt från Hängmattan.se. Superfina och jättesköna haremsbyxor, vit och mörkblå randiga. Så nu har jag två haremsbyxor and I love them!







Nej, nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan köra och handla. Jag hoppas du får en riktigt fin fredag.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar