torsdag 9 april 2015

Det är jobbigt!

Solen skiner och det ser ut att bli en härlig dag.

Jag fick en tryckande huvudvärk en stund efter jag gått upp ur sängen. Det är så jobbigt med den här evinnerliga huvudvärken. Jag har det i stort sett hela tiden, ibland mer ibland mindre men huvudvärk har jag hela tiden. Skitjobbigt kan jag tala om.
Men strunt i det nu, det är en fin dag och efter jobb ska jag till min vän Pernilla och fika..prata lite. Sedan hem och  ta Zeth på en lång runda, vila en stund när jag kommer tillbaka och sedan är det dags att göra middag.

Jag får se om jag gör som igår, tar min vila på altanen. Det beror ju på vädret, men det verkar som det blir en fin dag så chansen är stor att jag vilar där ute. Det är riktigt nice.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar