onsdag 22 april 2015

Är man busy då?

Inatt har jag sovit rätt så bra. Jag har inte vaknat många gånger (vilket är ovanligt) och när jag vaknade vid 5 imorse så var det inte mörkt längre. Det går på rätt håll minsann.
Huvudvärken är tyvärr fortfarande kvar, men nu struntar jag i det. Jag orkar inte bry mig, den minskar när den minskar.

Idag blir en lite busy dag. När jag jobbat ska jag hem och torka av och dammsuga lite så det lär nog ta större delen av eftermiddagen. J jobbar över till 20.00 alla dagar denna veckan (förberedelse inför nästa veckas början på 3 veckors skift då de bygger om vissa linor) förutom fredag så jag och El får lösa allt själv. Och idag ska hon direkt på möte i Svedala efter jobb. Hon kommer bara hem och hämtar bilen. Därför tänkte jag att jag torkar av och dammsugar över idag, så tar jag toaletterna imorgon. På fredag är jag ledig och även El så då ska vi och handla maten till kalaset.
Så, för mig är detta busy numera..

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar