fredag 6 mars 2015

Whoop whoop!

Fredag..fredag...wwwwiiiii!!
Ja så var det fredag igen. Sista arbetsdagen denna veckan.
Vad händer idag då?

Vaknade med en jäkla huvudvärk för fjärde dagen i rad. Men jag hoppas det lägger sig lite så jag fungerar resten av dagen.
Morgonrundan med Zeth är avklarad. Solen sken på oss och det var lite småkallt men härligt. Jag hoppas det blir fint väder idag också. Men just nu har solen försvunnit bakom en massa moln som tornat upp sig på himlen.




Eftersom det är fredag börjar jag inte jobba förrän kl 14, så jag har hela långa förmiddagen på mig att kurera mitt huvud. Hoppas det funkar.

Igår var ju Maria och jag, som jag berättade redan igår, iväg på en VIP-kväll på Ting Ute och Inne i Trelleborg. Det var supermysigt att få en stund med Maria och göra något vi båda tycker om. Titta på inredningsprylar och saker för trädgården.
Jag handlade bl.a en ljusstake i cement. Superduperfin. Jag är jättenöjd med inköpet. Tyvärr fanns det bara en i den ljusa cement (fanns en mörk också, men jag tyckte inte de passade så bra ihop) så det fick bli endast en ljusstake men det gör inget. Man kan köpa andra cementstakar och ha tillsammans med den. Så fint..
Jag köpte något mer, men det kan jag inte berätta om just nu för det är till min älskade mamma och hon får ju inte veta i förväg vad hon ska få. Men fint var det.

Ha det gott
Lene




Ett inköp jag är supernöjd med



1 kommentar:

  1. Ting ute och inne är verkligen en affär där man får inspiration och köplust!
    Jättefin ljusstake!
    Önskar dig en riktigt skön helg och hoppas att huvudvärken dragit sin kos.
    Kram M.E

    SvaraRadera