onsdag 4 mars 2015

Visst är det underbart?!




Titta titta..ser du?!
Det knoppas, det kommer snart att slå ut. WWIIIIII jag blir så lycklig.
Och nu skiner solen också. Kan det bli mycket bättre?!

Onsdag..mitt i veckan..halva veckan gången  halva kvar att jobba. Nice.

Eftersom jag inte fick någon läkartid i måndags så får jag försöka idag istället. Håll tummen för att det går vägen. Sedan har jag lite andra samtal att ringa, därefter jobb, eventuellt läkartid och sedan lite vila i eftermiddag.
Ja jisses, vad ska vi ha till middag idag? Jag har inte gjort någon matlista för veckan så det blir lite att pyssla ihop något bra. Jaja, det kommer så småningom.

Jag känner i kroppen att ett träningspass närmar sig. Nästa vecka ska jag börja så lätt igen. Så jäkla skönt det ska bli.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar