torsdag 19 mars 2015

Torsdag...snart är det helg!






Efter att ha vaknat upp med huvudvärk (igen!!), kommit igång lite så var det dags att ta Zeth på morgonrundan. Det var så skönt och välbehövligt.
Efter en kall natt med frost så skiner solen för fullt. Underbart!

Jag har precis intagit lite frukost. Smörgås, kaffe också gjorde jag en smoothie som förhoppningsvis ger mig lite energi att bearbeta bort det mesta av huvudvärken.
Min smoothie bestod av juice, laktosfri hallonkefir, krossade linfrö, två ägg och en banan. Gottgott!





Vad händer idag?
Hm..jag ska jobba naturligtvis. I eftermiddag när El har slutat ska vi iväg och köpa present till Camilla och Elin som vi ska på kalas hos på lördag. Innan vi kör hem ska vi handla lite mat till imorgon också. Men därefter är det nog tomt i agendan känns det som. Rätt skönt ändå. Lagom mycket bokat tycker jag. Vad händer i din värld denna torsdag?

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar