torsdag 5 mars 2015

Spännande VIP-kväll!

Det känns som det kommer bli en bra dag. De som vet vad de talar om har sagt att det ska bli strålande sol idag. Även om jag inte sett mycket av just den varan än så tror jag fast och fullt på vad de vise säger.

Morgonrundan med Zeth är avklarad. Riktigt skönt väder, dock lite för kallt för att gå hela vägen utan vantar som jag började med, men fick ta på mig dem efter halva vägen.





Efter jobb kommer jag att gå en längre runda med Zeth, sol eller inte. Jag behöver det känner jag.
Sedan blir det nog att vila kroppen en stund innan det är dags för middag.

Därefter händer spännande saker. I kväll ska bästa grannen Maria och jag åka iväg på en VIP-kväll, eller Öppet Hus som de också kallar det. Det är Ting Ute och Inne som anordnar denna kväll och det ska bli så roligt att åka dit och titta. Jag älskar att gå där och strosa i den vackra miljö och alla fina saker de säljer. Och att jag får åka dit med Maria är ett jätteplus. Jag kan knappt tänka mig någon annan jag skulle ta med mig på ett sådant event.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar