lördag 21 mars 2015

Phu...ibland blir det en del!

Rocka du sockor igår? Det gjorde jag!
Om du inte vet vad det innebär så är Rocka sockornas dag en dag där man uppmärksammar att det är ok att vara olika. Man ska ha olika par strumpor på sig hela dagen. Och det var precis vad jag hade.
Jag måste erkänna att det var att gå utanför min "vardagscomfortzone". Det är första gången i mitt liv som jag har olika sockor på fötterna. Det är liksom inte jag att ha det. Det är definitivt El att göra så, det gör hon var och varannan dag, men jag gör det aldrig. Men nu har jag gjort det.
Fint va?!



Igår hade vi bästa Micke och Nina hos oss. Mysigt som alltid. Vi grillade (för första gången detta året tror jag, vilket är ovanligt för vi brukar vara flitiga med att grilla vilken årstid det än är) hemmagjorda hamburgare. Och till kaffet hade vi äppelkaka med laktosfri vaniljsås. Yummi!!

Äppelkaka på g i ugnen
Idag är en ny dag och det är lördag. Nu sadlar vi om och förbereder oss för denna dag. 
Ikväll blir det kalas för svägerskan Camilla och hennes dotter Elin. Så ikväll slipper vi göra middag. Nice.
Morgonrundan med Zeth blev lite blöt. Det regnar. Nåja, det snöar i alla fall inte som de sagt att det ska göra. Och jag hoppas det inte kommer att snöa heller. Jag vill inte ha snö nu.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar