tisdag 3 mars 2015

När vinden viner!

Vinden viner ute och det är ingen värme precis. Men det gör inget. Ut måste jag ändå och morgonrundan med Zeth är avklarad. Det biter rätt så bra i kinderna kan jag tala om.
Snart..snart kommer vårvärmen.

Jag känner för varje dag som går att min förkylning blir bättre och bättre. Jag hostar inte så mycket och ofta som jag gjort tidigare vilket är riktigt nice.
Däremot vaknade jag med huvudvärk, men det förutsätter jag att det blir bättre.

Frukosten har slunkit ner. Kaffe och paleomuffins. Snart är det dags att göra sig i ordning för några timmars arbete. Härligt!
Idag blir det en hel del samtal som ska ringas. Tur jag har praktikantAlex som fixar resten åt mig.

I övrigt är agendan tom denna dag. Hoppas vinden mojnar lite så jag kan ta Zeth på en lång runda när jag kommer hem. Jo jag vet, det kan jag ju göra ändå, men frågan är om jag vill det när blåser isande vindar. Njaaa..kanske inte långrunda precis. Men en runda blir det i vilket fall som det är en sak som är säker.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar