söndag 8 mars 2015

Kvinnornas dag!

Söndagen den 8 mars innebär Internationella Kvinnodagen.
Jaha...vad händer en sådan dag då? Ja inte vet jag. Den är väl som vilken söndag som helst gissar jag. I varje fall är det så för mig. Hur är det för dig?

Solen skiner från en i stort sett molnfri himmel. Termometern i köksfönstret (dock mitt i solen på förmiddagen) visade +14,8 grader när jag gick upp. Riktigt härligt!
Dock måste jag tillstå att det blåser en hel del ute. Men visst är det skönt ändå. Jag gick utan vantar hela morgonrundan med Zeth. Njöt till fullo av solen. Jisses att man kan njuta och bli så glad av ett stort gult, lysande klot på himlen.

Huvudvärken dunkar fortfarande i skallen på mig. Igår kväll gick jag och lade mig med en sprängande huvudvärk och en del av den sitter fortfarande kvar. Nåja, den går ner så småningom.
Nästa vecka börjar jag så smått med träning igen oavsett vad. Jag ska i varje fall trampa på crossen en stund på tisdag.

Men idag ska jag ta det lugnt. Kanske ta mig ut i trädgården en stund senare. Jag får se.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar