tisdag 31 mars 2015

Då kör vi!

31 mars..sista dagen på denna månaden. Japp...Nu kör vi!!

Vädret känns faktiskt bättre idag om man jämför med igår. Visst det blåser en lite och det regnade lite, lite när jag var ute med Zeth för en stund sedan. Men det känns ändå som om det är lite "skönare" idag. Hihi kanske bara jag som tycker det.






Snart är det dags att duscha och fixa till mig för att köra till jobb. När jag jobbat klart ska jag in till Green Matmarknad och köpa Cocosa kokosolja plus kanske något te.
Efter det styr jag bilen hemåt mot soffan.

Jag bjuder även denna morgon på en underbar bild på lille L i sin supermanpyjamas. Han är för go denna lilla älskade varelse. I love him!

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Men vilken söt liten stålman! Man blir glad i hjärtat av de små.

    Du, idag har vi riktig vår här, det hoppas jag att du också får nu.
    Kram Hannis

    SvaraRadera