söndag 8 februari 2015

Yeeahh, nu är det bättre!

Jag vaknade upp och kände att huvudvärken lagt sig på en bra nivå igen. Såå skönt. Stanna nu där är du snäll.

Morgonpromenaden med Zeth var superskön, men väldigt blåsig. Det blåser, är kallt (även om det faktiskt är +1 grad), men solen skiner och den bitande blåsten till trots är det superskönt ute.

Denna söndag är helt orörd för mig. Jag har inte något alls planerat idag. Ta det lugnt och se till så inte smärtan blir värre. Men en promenad eller två ska jag nog klara av.

I eftermiddag kommer min älskling hem. Jippi!!!

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Så bra att huvudvärken sjönk till en hanterbar nivå! Hoppas att du har njutit av promenader i solen. Själv trotsade jag den kalla vinden och gav mig ut på en ny joggingrunda med solen i ögonen :)
    Kram Maria

    SvaraRadera