måndag 23 februari 2015

Ny spännande vecka!

Måndag morgon..ny vecka...nya utmaningar...

Och eftersom det är måndag börjar jag inte jobba förrän kl 18.00 ikväll.
Men jag har lite att göra ändå. Jag ska inom gymmet en runda för jag ska trääääna!!
Plus att jag har ett ärende dit som behöver göras mitt på dagen så det vill till att jag då tar mig dit mitt på dagen. Och  när jag ändå är där ska jag passa på att träna. Jag funderar på att köra ett cardio (konditon) pass idag. Vi får se vad det blir.

Idag är det kylig vind som härjar. Det var riktigt kallt om kinderna när Zeth och jag var ute på morgonrundan. Men jag måste säg att det är lika skönt ändå.
Igår var det jättefint väder på eftermiddagen. Vi var ute och gick en lång runda med Zeth och när vi kom till platser där det inte blåste så var det riktigt varmt och skönt. Men idag skiner inte solen. Inte än i alla fall.Det kanske kommer, vem vet..

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar