onsdag 25 februari 2015

JuicePlus!

Jag tänkte informera dig lite om kapslarna jag börjat ta. Jag har endast tagit dem en vecka, så det finns ingen möjlighet att jag kan ge dig en inblick i hur det påverkar mig. Inte än..men det kommer, jag lovar.

Däremot kan jag ge dig information om  vad det innebär när man under längre tid tar dessa kapslar varje dag.

Om du bara äter näringsrik mat så kommer du fått ett bestående resultat av mindre fett i din nedre kroppshalva. Dvs är du en person som har lätt för att lägga på dig i nedre delen av kroppen;  höfter, lår rumpa etc?
Då är detta ett bra sätt för dig att bli av med det.
Alla bör dock tänka mer på näringsinnehållet i maten och strunta i kalorierna.
Bra med näring=bra mat!
Jag har säkrat att i alla fall få i mig biotillgänglig (allt bryts ner av kroppen) giftfri näring varje dag från 27 (!) olika grönsaker, frukt och bär tack vare mina JuicePlus kapslar.
Det kan vara skönt att veta. Betryggande!

Så om du tar totalt 6 kapslar (2 av var) varje dag får du i dig totalt 27 olika grönsaker, frukt och bär. Och allt är biotillgängligt och dessutom giftfritt. Detta är inget kosttillskott utan bara gosigheter för kroppen och knoppen.

Är du intresserad att få reda på mer om JuicePlus, så kontakta mig ggskytten@gmail.com.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar