fredag 27 februari 2015

Fredag..fredag..wwwwiiiiii!

Fredag..sista arbetsdagen denna veckan.

Tyvärr har vi sjukstuga här hemma. Jag är genomförkyld och El kom hem igår kväll och mådde jätteilla och hade småkramper i magen. Sedan började det.. Maginfluensa.
Tydligen har det varit två tillfällen i veckan där barn kräkt på förskolan, så det är kanske inte så konstigt (ja, det är ju sådana tider nu). Hon är helt utslagen, varit uppe flera gånger inatt för både det ena och det andra. Lilla stackaren.
J och jag är inte drabbade än i alla fall. Vilket jag är glad för och jag hoppas det förblir så.

Jag får ringa svärmor och berätta att El inte kommer på kalaset imorgon.
Em och M kommer inte heller dit för efter att de haft feber och förkylning båda två är det nu L's tur att få feber. Den lille stackaren. Men förhoppningsvis går det snabbt över.

Nog om sjukdom och skit nu.
Solen skiner, det är kallt och klart och det är fredag. Vad mer kan man begära? Lovely.

Jag sitter och filosoferar, bloggar och sippar på mitt kaffe. Riktigt nice.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar