fredag 6 februari 2015

Fredag!

En helt fantastisk morgon, med så vackert vinterväder som det är möjligt. Så glad jag blir.

Jag vaknar upp och inser att jag har himlans ont i kroppen. Smärtan ligger högt just nu. Men det ordnar sig så småningom.
Jag ska köra ett lätt träningspass innan jag börjar jobba i eftermiddag har jag bestämt. Träna måste jag ändå, även om smärtan är hög, annars blir den bara högre och det vill jag inte.

Morgonpromenaden med Zeth är avklarad och det blev en något längre promenad än jag först planerat. Kan man annat i detta vädret?

Nu sitter jag framför datorn med en kopp kaffe och njuter av morgonen.. Ler och njuter.

Vad händer idag?
Jag ska jobba naturligtvis. Och i eftermiddag kommer Em, M, W och L hit. De har business här nere så de passar på att hälsa på. Det gör de rätt i, då blir mamma/mormor Lene glad.
J får träffa dem en stund. Han åker på läger ikväll och är borta hela helgen, kommer hem på söndag eftermiddag igen.
Men än så länge är det bara fredag och denna dag ska vi njuta av.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar