fredag 13 februari 2015

Fredag den 13e..otursdag?!

Så har vi än en gång kommit till en fredag som visar sig vara fredag den 13e.
Är det otursdag eller inte för dig?
För mig är det faktiskt som vilken  fredag som helst. Jag är inte skrockfull på det sättet.

Min kära make vaknade inte till en så bra dag. Han har fått maginfluensa den stackaren..eller vad det nu är. Han har haft ont i kroppen några dagar, haft feber från och till och imorse när han vaknade var han enormt dålig i magen (jag har hört att det går någon sorts influensaliknande som yttrar sig så här). Min stackars älskling.
Nu har jag gjort en välgörande smoothie till honom, han dricker vatten, jag ska köpa blåbärspuré (från barnmatsavdelningen) som jag ska göra blåbärssoppa av. Så får vi se hur det blir sen.
Min gissning är att det blir en lugn fredag kväll. Vi kommer nog att titta på "På Spåret" och bara chilla.

Min plan var att det ska bli träning idag. Vaknade med huvudvärk och tänkte "jävla skit" (förlåt min svordom), men jag måste erkänna att den faktiskt har blivit bättre, tjoho!!
Pepparpeppar, jag vågar knappt säga det.
Min tanke är att jag ska iväg och träna innan jag börjar jobba kl 14.00.
Handla först, sedan till gymmet och träna ett lättare pass, därefter jobba några timmar. Det blir kanon!

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar