tisdag 24 februari 2015

Detta vill jag faktiskt inte!

Detta var ju inte så kul. Jag har haft ont i halsen hela natten. Det känns som en förkylning är på gång. Men.. NEEEJ det vill faktiskt inte jag. Nå, vi får väl se vart det barkar hän.

Jag hoppas min energinivå ökar lite, för just nu känns den inte så hög faktiskt. Men det är klart, har jag en förkylning på gång så kan jag ju lätt förstå att kroppen inte riktigt är med.

Riktigt skönt väder möter mig när jag ska ta morgonrundan med Zeth. Visst, det blåser lite men det är inte så farligt. Lite blåst dör man inte av.
Snart dags att äta frukost, sedan göra mig iordning för att bege mig till jobb och ta emot vår nya praktikant, Alexander. Han ska, precis som Tim förra praktikanten, vara hos oss i fyra veckor.

Jag måste ju berätta att jag har vunnit något. En utlottning på kottar till en växt som heter femöring. Åhh vad roligt. Jag var med i en utlottning hos Huset bakom lindarna och var en av de lyckliga vinnarna. Jippi!! Jag blir så lycklig när jag väl vinner för det är inte ofta det händer.

Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar