fredag 20 februari 2015

Det svänger som på en femöring!

Efter att ha haft energinivån på topp igår efter gympasset är smärtan hög i kroppen idag och jag vaknar med världens huvudvärk. Men jag är inte den som ger upp, så en härlig, lite blåsig och kall promenad med Zeth har det blivit iaf. Jag ska jobba i eftermiddag naturligtvis och någon mer promenad med honom blir det men annars är det nog ta det lugnt som gäller.

Senare i eftermiddag kommer Em, M, L och eventuellt W hit över helgen. Så mysigt.
W är ett litet frågetecken om han följer med sade Em, för han kanske ska vara hos sin farmor och farfar. Vi får se. Det blir en liten överraskning. Och vi har en överraskning till honom här, så kommer han får han se vad det är.

Men än så länge har jag hela dagen framför mig och jag sitter och njuter av morgonen och mitt kaffe.
Filosoferar över hur livet blir. Hur fort saker och ting kan förändras.
Ja det är förunderligt..

Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar