onsdag 21 januari 2015

Varde ljus!

Vi vaknar upp till en kylig morgon. -1 grad och disigt. Det är kanske inte så kallt räknat i grader, men det känns kallare än det är tycker jag.
J fick skrapa rutorna imorse och snön ligger fortfarande kvar, men vi får väl se hur länge.

Trött är vad jag är idag. Ändå har jag sovit helt ok inatt. Jag har haft en "ordentlig" hostattack och jag har inte behövt ta nässpray förrän jag gick upp imorse. Men likväl jättetrött. Jag har drömt massor inatt vilket jag i och för sig brukar göra numera. Konstiga drömmar som jag inte alls förstår mig på. Men det är kanske inte meningen heller hihi.
Jag börjar skönja ljuset i tunneln. Snart, snart kan jag nog träna. JIPPI!!

Idag blir det lugna gatan. När jag slutat ska jag handla lite, sedan hem och ta det lugnt. Mysa med mitt barnbarn lite.
J jobbar över så han är inte hemma förrän närmare 21.00 ikväll.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar