söndag 18 januari 2015

Sovmorgon som heter duga!

Ojoj det kan man nog kalla en rejäl sovmorgon.
I och för sig lade jag mig inte förrän kring 01.30 inatt och var uppe en runda vid 05 imorse, men jisses det var riktigt länge sedan jag sov så länge på morgonen som jag gjort idag. 10.25 gick jag upp.
Men..då behövde kropp och knopp vila ut ordentligt verkar det som. Bara att låta dem göra det. Vi har ändå inget bestämt idag så det är lugnt.

När jag gått upp var det en skön promenad med Zeth som gällde.
Lite blåsigt och ingen sol idag, men skönt ändå. Haha det säger jag ju alltid tänker du. Säkert inte alla som håller med mig.

Fotoutmaning är det också idag och jag har inte en aning om vad jag ska bidraga med. Jag får tänka lite och se om jag kommer på något.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar