lördag 17 januari 2015

En härlig lördag!

Vilken morgon! Vilket väder!

Jag var ute med Zeth för några en liten stund sedan och vilket underbart väder det är. Solen skiner, det blåser inte särskilt mycket, himlen är blå och det är kyligt (+3 grader). Det blev en lite längre runda än jag först tänkt mig kan jag tala om. Härligt!

J sade han sovit bättre inatt och känner sig lite piggare. Skönt det med.
Jag har sovit bra mycket bättre än tidigare, men vaknade med huvudvärk. Det blir bra hoppas jag.

Denna lördag ska vi bara ta det lite lugnt. Det är saker som ska ut i förrådet och sedan tänkte vi försöka oss på att tapetsera lite lådor som vi ska i lilla rummet. Lugna och fina aktiviteter i detta hemmet just nu, så får det bli.
Blir det bra får du se resultat här på bloggen senare.

Men just nu är det kaffe, blogga och läsa lite bloggar som gäller för mig.
Jag önskar dig en fantastiskt fin lördag och hoppas du mår bra.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar