torsdag 15 januari 2015

En bra dag?!

En dag som denna är jag glad.
Jag känner mig mycket piggare och idag ska jag gå och jobba. YYEEAAHH!!
Det känns härligt att kunna gå och jobba igen. Jag får ta det lugnt för jag har en jäkla hosta och är fortfarande jätteförkyld. Men smärtan är på en bättre nivå och jag mår bättre..är piggare.
Däremot börjar stackars J bli dålig nu. Han har blivit rätt så förkyld. Jag hoppas innerligt att han inte blir så dålig som jag blev.

Efter jobb ska jag inom optikern och få mina glasögon uttöjda lite. De sitter hårt över tinningarna och det kommer leda till mer huvudvärk (har varit där tidigare nämligen) och det vill jag inte.

Jag kan inte påstå att det är skönt ute precis. Det var en isande kall vind som ven runt oss när Zeth och jag var ute på morgonpromenaden. Brrr..
Igår var det ju verkligen "allväder" kan man säga. Det regnade, blåste, haglade, snöade och det var sol. Inte på samma gång men dock efter varandra. På kvällen gick det ned mot nollan så då blev det lite småhalt. Ja jisses dessa vädergudar de spelar spratt med oss.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar