torsdag 29 januari 2015

Äntligen!

Denna dagen har jag längtat efter. Dagen då jag kan träna igen. Jippi!!
Jag måste börja lite smått och kör idag ett nätt pass med lite lätt kondition innebärande crosstrainer, motioncykel eller gång på löpband. Sedan har jag bara tänkt mig en, max två övningar efter det. Förmodligen balans på pilatesboll och lite situps. Men jag får se vad det blir för övningar.

I eftermiddag kommer först Em med familj hit och därefter kommer mamma och pappa. De ska hjälpa Em och M att ta hem ett datorskåp och skrivbord som vi hämtat åt dem. Så passar de på att äta middag här allihopa innan de kör hem igen. Mysigt!

Men jag börjar dagen med en kopp kaffe, blogga och läsa några bloggar. Som jag brukar börja min dag..Lugnt och skönt.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar